Wat dekt de verzekering van mijn DB Titanium Deutsche Bank ?


Reisverzekering Kaart DB Titanium Deutsche Bank
Autoverhuurverzekering Kaart DB Titanium Deutsche Bank
Inboedelverzekering Kaart DB Titanium Deutsche Bank
FAQ - Deutsche Bank DB Titanium
Hoe een schadegeval aangeven?
Om een schadegeval aan te geven, downloadt u het schadeaangifteformulier dat online beschikbaar is of neemt u contact op met de verzekeraar AIG via 02/739 96 90. Stuur het ingevulde formulier samen met de benodigde bewijsstukken naar het vermelde adres.
Wie is verzekerd?
De dekking is uitsluitend van toepassing op houders van een geldige en actieve DB Titanium Plus-kaart, uitgegeven door Deutsche Bank.
Hoe verkrijg ik een verzekeringsverklaring?
Om een verzekeringsattest te verkrijgen, neemt u rechtstreeks contact op met de klantenservice van Deutsche Bank of bezoekt u een van hun kantoren.
Voor welke sportactiviteiten ben ik niet verzekerd?
Sportactiviteiten met een hoog risico of professionele wedstrijden worden niet gedekt door de garanties van de Deutsche Bank Titanium Plus-kaart.
Vanaf wanneer ben ik verzekerd en voor hoelang?
De dekking begint zodra uw Deutsche Bank Titanium Plus-kaart is geactiveerd en blijft geldig zolang de kaart niet is verlopen of geblokkeerd.
In welke landen ben ik verzekerd? Ben ik overal ter wereld verzekerd?
De garanties zijn wereldwijd van toepassing, behalve in specifieke uitsluitingen zoals vermeld in de algemene voorwaarden.
Moet de reis volledig met de kaart worden betaald om van de garanties te profiteren?
Ja, de garanties zijn van toepassing als de aankopen of reizen volledig worden betaald met de Deutsche Bank Titanium Plus-kaart.