Wat dekt de verzekering van mijn Visa Gold Crelan ?


Reisverzekering Kaart Visa Gold Crelan
Autoverhuurverzekering Kaart Visa Gold Crelan
Inboedelverzekering Kaart Visa Gold Crelan
FAQ - Crelan Visa Gold
Hoe een schadegeval aangeven?
Om een schadegeval aan te geven, download en vul het formulier in dat beschikbaar is op de website van Crelan of in een Crelan-agentschap. Stuur het vervolgens, samen met de vereiste bewijsstukken, per e-mail naar [email protected] of per post naar: Inter Partner Assistance, C/O Crelan Visa Gold - Service remboursements, Boulevard du Régent 7, 1000 Brussel.
Wie is verzekerd?
Verzekerd is elke persoon die houder is van een Visa Gold-kaart uitgegeven door Crelan en waarvan de naam op de kaart staat vermeld.
Hoe verkrijg ik een verzekeringsverklaring?
Om een verzekeringsattest te verkrijgen, neemt u rechtstreeks contact op met Crelan of gaat u naar een agentschap om de aanvraag in te dienen.
Voor welke sportactiviteiten ben ik niet verzekerd?
Extreme sporten of professionele wedstrijden worden over het algemeen niet gedekt door de verzekeringen die aan de Visa Gold-kaart zijn gekoppeld.
Vanaf wanneer ben ik verzekerd en voor hoelang?
De dekking begint vanaf het moment dat u houder wordt van een actieve Visa Gold-kaart. De dekking blijft geldig zolang de kaart niet wordt geblokkeerd of opgezegd.
In welke landen ben ik verzekerd? Ben ik overal ter wereld verzekerd?
De garanties van de Visa Gold-kaart zijn geldig in de landen die in de algemene voorwaarden worden vermeld, met enkele uitsluitingen. Controleer de details van de garanties voor de geografische beperkingen.
Moet de reis volledig met de kaart worden betaald om van de garanties te profiteren?
Ja, de garanties worden geactiveerd als de reis of aankoop volledig wordt betaald met de Visa Gold-kaart.