Wat dekt de verzekering van mijn Mastercard Silver Argenta Bank ?


Reisverzekering Kaart Mastercard Silver Argenta Bank
Autoverhuurverzekering Kaart Mastercard Silver Argenta Bank
Inboedelverzekering Kaart Mastercard Silver Argenta Bank
FAQ - Argenta Bank Mastercard Silver
Hoe een schadegeval aangeven?
Om een schadegeval te melden, vul het formulier in dat beschikbaar is op www.argenta.be. Stuur het ingevulde formulier samen met de bewijsstukken naar Europ Assistance België per e-mail ([email protected]) of per post naar het bovengenoemde adres binnen 20 dagen na het voorval.
Wie is verzekerd?
Verzekerd zijn:
- De kaarthouder van de Formule SILVER.
- De gezinsleden die onder hetzelfde dak wonen.
Hoe verkrijg ik een verzekeringsverklaring?
U kunt een verzekeringsattest rechtstreeks aanvragen bij Europ Assistance België door contact op te nemen met hun klantenservice via de verstrekte contactgegevens.
Voor welke sportactiviteiten ben ik niet verzekerd?
Risicosporten, zoals luchtsporten, off-piste skiën, gemotoriseerde activiteiten (behalve standaardvoertuigen) en sporten die professioneel worden beoefend, zijn niet gedekt.
Vanaf wanneer ben ik verzekerd en voor hoelang?
De dekking gaat in zodra de SILVER-formule is geactiveerd en blijft geldig zolang het contract actief is. Schadegevallen moeten zich binnen 90 dagen na de aankoop voordoen om in aanmerking te komen voor de garanties.
In welke landen ben ik verzekerd? Ben ik overal ter wereld verzekerd?
De dekking geldt wereldwijd, behalve in landen of regio’s die onderhevig zijn aan specifieke beperkingen of uitsluitingen, zoals Noord-Korea, Iran, en andere landen die worden vermeld op europ-assistance.be/limitations-territoriales.
Moet de reis volledig met de kaart worden betaald om van de garanties te profiteren?
Ja, minstens 75% van de kosten moeten worden betaald met een betaalmiddel gekoppeld aan uw SILVER-formule om aanspraak te maken op de garanties.